Klacht melden over een goksite

1 januari 2019

Klacht melden goksite

Als je speelt bij een goksite, dan wil je natuurlijk dat alles goed geregeld wordt. Daarom kies je voor een goksite die over de benodigde vergunningen beschikt en betrouwbaar op je overkomt. Maar hoe goed je ook je best hebt gedaan bij je zoektocht naar een geschikte goksite: het kan altijd zijn dat er toch iets niet helemaal in de haak is. Dan is het natuurlijk wel zo prettig als je ergens met je klachten terecht kan. Wij hebben voor je uitgezocht hoe je dan te werk moet gaan en waar je de klacht kunt melden.

Wat kan er misgaan?

Laten we eerst eens kijken wat er eigenlijk allemaal mis kan gaan als je speelt bij een goksite. De meeste problemen en klachten hebben te maken met het uitbetalen van geld. Sommige goksites kunnen bijvoorbeeld erg lang over uitbetalen doen omdat er een soort wachttijd is voordat de uitbetaling in gang wordt gezet. Of je hebt een bonus gekregen, maar er lijkt iets niet goed te gaan met de rondspeelvoorwaarden. Misschien word je bestookt met e-mails en sms'jes van de goksite waar je speelt om geld te storten en ben je daar niet van gediend? Voor al deze en andere problemen kun je dus klachten indienen.

Waar dien je een klacht in voor een goksite?

Alvorens je echt een klacht gaat indienen, is het altijd verstandig om goed te kijken of je het eerst niet zelf kan oplossen. Misschien was je niet helemaal op de hoogte van de voorwaarden rondom een bonus of uitbetaling? Kijk eens bij de FAQ's op de site waar je speelt en misschien vind je daar je antwoord wel. Mails en andere berichten die je niet wil ontvangen kan je misschien gewoon in je account uitschakelen. Heb je er echt alles aan gedaan om zelf een oplossing te vinden en is er nog steeds iets niet in orde? Dan kun je een klacht indienen. Dat kan allereerst bij de goksite zelf, maar de kans is groot dat je dat niet verder helpt. Wat je dan kan doen is je melden bij de instantie waar het casino zijn licentie heeft.

Vergroot je kansen

Wat altijd werkt, is als je je goed voorbereidt bij het indienen van een klacht. Zorg dat je alle informatie overzichtelijk bij elkaar hebt. Denk aan e-mails, screenshots van de plekken waar het is misgegaan, etc. Hoe beter je alles verzameld hebt, hoe sterker je verhaal is. En hoe groter de kans is dat je klacht goed wordt afgehandeld. Probeer in elk geval altijd rustig te blijven en duidelijk alles uit te leggen.